Thursday 11 August 2011

Puasa & exam....

Salam Ramadhan untuk semua umat islam. Dah sebelas hari dah puasa kan..Harap aku dapat teruskan perjuangan ini sampai raya nanti. Yang tak berapa best time pose ni aku & member2 yang sambung belajar kat OUM kena exam..adoyai..bila dah berbuka perut kenyang mana nak cari mood nak buka buku pulak..dah la belajar umur pun agak besar jugak..hehehe..yelah kalo dibandingkan dengan bebudak lepasan spm & stpm yg masuk U tuu...Ramai dikalangan yang sambung belajar ni yg dah beranak pinak & banyak tanggungan. So, aku memang respek la pada ibuk2 dan bapak2 yg survive nak abiskan 4 tahun balajar ni..Aku pulak, tetiber boleh pulak "terbuat" blog nih..padahal lg 2 ari nak exam..bowsan punya pasal..dah lebam ngadap buku je..Well, aku nak ucapkan tahniah pada diri aku sendiri sebab tetibe ada blog..hehe dan selamat menyambut bulan Ramadhan bulan mulai kepada semua...xoxo

No comments:

Post a Comment