Sunday 13 November 2011

Spending Sunday

Tadi kan...saya ngan kawan2 saya kan g makan..Bruch for sure coz today is Sunday..Apa yang kami makan????
red bean + barley

bandung mcm2..

mab punya ni ala2 thai..

evon just need carbs & proteins in black pepper favour..

ow no carbs for me..only lemon chicken chop just fine..haha
Then, we're heading to one of new shop in town, I forgot the name of that kedai pengantin..but what I excited most is the souvenirs. They are really cute and exactly like what I need when it comes to pupil's souvenir or a gift for people I like..cam nak beli tapi gaji lambat laaa lagi...huhu..Enjoy the piccas before they disappear in my mental lexicon..sebab ari tu termakan semut...huhuhuhu




harganya pun ok..dalam RM6 je ni..

yg ni RM1.20..nak bagi kat budak2 thn 1 yg buat show nanti...


dalam botol ni coklat yang bulat2 tuu...



dalam ni pun ada coklat..






macam promote kedai pulak kan..
Pastu, perjalanan kami diteruskan dengan acara makan-makan lagi. Tempat baru jugak, Muar Kopitiam. Come on cekidaut..


Muar Kopitiam specialty: mango + pineapple + sawi pendek & waffle for me..

harus dijadikan tempat lepak baru... :)

Lastly, balik umah sambung buat assignment sambil memblog..Happy Sunday..Sunday rock! I want more!!

No comments:

Post a Comment